888 Sets Up Made-to-Play Campaign in the UK Market

Ειδήσεις

2022-04-22

Η 888 Holdings είναι μια γνωστή εταιρεία διαδικτυακών τυχερών παιχνιδιών και στοιχημάτων. Ιδρύθηκε το 1997 και γρήγορα καθιερώθηκε ως ο κυρίαρχος σημαντικός παίκτης στην παγκόσμια επιχείρηση διαδικτυακών τυχερών παιχνιδιών. Η ομπρέλα 888.com παρέχει στους παίκτες μια ποικιλία από επωνυμίες διαδικτυακών παιχνιδιών με περηφάνια. Το καθένα έχει το δικό του ξεχωριστό, ελκυστικό καισυναρπαστικό σύνολο παιχνιδιών, προοπτικές, βραβεία και πολλά άλλα.

888 Sets Up Made-to-Play Campaign in the UK Market

Η εταιρεία στοιχημάτων είναι ένας απαράμιλλος ηγέτης με πάνω από δύο δεκαετίες εμπειρίας στη βιομηχανία τυχερών παιχνιδιών. Παρόλα αυτά, ο οργανισμός συνεχίζει να καταβάλλει προσπάθειες για να επιβεβαιώσει την εμπιστοσύνη των χρηστών του. Έκτοτε, η εταιρεία ξεκίνησε την τελευταία της καμπάνια 888 Made-to-Play. Τα νέα για το λανσάρισμα ήρθαν αφού η εταιρεία ανακοίνωσε αύξηση εσόδων για το οικονομικό έτος 2021.

Το 888 ξεκινά μια νέα καμπάνια

Η κορυφαία εταιρεία στοιχημάτων αναζητά συνεχώς νέους τρόπους για να βελτιώσει την εμπειρία παιχνιδιού για τους πελάτες της. Προσαρμόζονται συνεχώς, δημιουργούν και εφαρμόζουν νέα τεχνολογία, μοναδικές λύσεις παιχνιδιών και βελτιώνουν τρόπους ενίσχυσης της αποδοτικότητας. Ως αποτέλεσμα, η 888 προσπαθεί να συγκεντρώσει τις διάφορες μάρκες της κάτω από ένα ενιαίο, συνεκτικό θέμα. 

Αυτές οι μάρκες περιλαμβάνουν 888 καζίνο, 888 πόκερ και 888sport, τα οποία αποτελούν μέρος της νέας καμπάνιας Made-to-Play. Πέρα από αυτό, η εταιρεία πιστεύει ότι η νέα καμπάνια έχει σκοπό να φέρει κοντά επιχειρήσεις και ανθρώπους για έναν κοινό στόχο.

Η νέα καμπάνια θα ξεκινήσει στις το Ηνωμένο Βασίλειο. Η εταιρεία θα αξιοποιήσει πολλά ψηφιακά κανάλια, συμπεριλαμβανομένων των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και της τηλεόρασης, για να προσεγγίσει το κοινό-στόχο της. Θα τα χρησιμοποιήσει για την κυκλοφορία διαφημίσεων που θα προβάλλονται για αρκετές εβδομάδες σε ολόκληρη την περιοχή. 

Σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο στρατηγικού μάρκετινγκ της εταιρείας, Sivan Finn, η αποκάλυψη του κύριου σχεδίου επωνυμίας Made-to-Play είναι ένα σημαντικό βήμα προς τα εμπρός για την εταιρεία. Θεωρεί ότι με τη συγχώνευση όλων των ισχυρών εμπορικών σημάτων που έχουν δημιουργήσει όλα αυτά τα χρόνια, θα είναι σε θέση να εκφράσουν μια συνεπή αφήγηση που εξηγεί τι τους κάνει να ξεχωρίζουν από τον ανταγωνισμό. Σημειώνει ότι είναι ο λόγος που οι πελάτες τους απολαμβάνουν να αλληλεπιδρούν μαζί τους.

888 Σχέδια για την είσοδο σε νέες δικαιοδοσίες

Η 888 σκοπεύει να ξεκινήσει τη δημιουργική της καμπάνια και σε άλλες αγορές εκτός από το Ηνωμένο Βασίλειο. Έχοντας αυτό υπόψη, το Made-to-Play δεν έχει ακόμη ανακοινώσει πότε θα επεκταθεί σε άλλους σημαντικούς τομείς. Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι η 888 ξεκίνησε μια νέα στρατηγική βασικής επωνυμίας.

Νωρίτερα μέσα στο έτος, όταν η εταιρεία δημοσίευσε τα οικονομικά της αποτελέσματα ολόκληρου του έτους για το 2021, υπαινίχθηκε τα σχέδιά της για το Made-to-Play. Σύμφωνα με τον Itai Panzer, τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της εταιρείας, οι 888 επωνυμίες επρόκειτο να επανακυκλοφορήσουν στο πλαίσιο μιας κύριας στρατηγικής που ονομάζεται "Made-to-Play". Είπε ότι η νέα κύρια μάρκα θα χτιστεί στα γερά θεμέλια της ομότιτλης βραβευμένης καμπάνιας πόκερ.

Επιπλέον, τα έσοδα του ομίλου τυχερών παιχνιδιών με έδρα το Γιβραλτάρ αυξήθηκαν στα 980,1 εκατομμύρια δολάρια το 2021. Αυτό αντιπροσωπεύει αύξηση 15% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, το 2020. Εκτός από αυτήν την επέκταση, η 888 ανακοίνωσε ότι θα κάνει ντεμπούτο τις υπηρεσίες της σε πολλές αγορές αργότερα μέσα στο έτος . Η εταιρεία δήλωσε ότι σκοπεύει να φτάσει σύντομα στο Οντάριο του Καναδά. Σκέφτεται επίσης να αυξήσει την παρουσία της σε περισσότερες πολιτείες των ΗΠΑ. Ωστόσο, έχει μια άλλη ελκυστική εναλλακτική για την επιστροφή στην Ολλανδία.

Τελευταίες ειδήσεις

Ποιες δυνατότητες παρέχουν τα καζίνο εικονικής πραγματικότητας;
2022-07-20

Ποιες δυνατότητες παρέχουν τα καζίνο εικονικής πραγματικότητας;

Ειδήσεις