Η Microgaming έχει προχωρήσει πολύ από τις πρώτες μέρες της, κυρίως γνωστή για το διαδικτυακούς κουλοχέρηδες. Η εταιρεία πίεσε συνεχώς όρια για να βελτιώσει τη συνολική εμπειρία των παικτών. Οι πρώτοι κουλοχέρηδες βίντεο της Microgaming, συμπεριλαμβανομένου του "Fantastic 7s", ήταν αρκετά βασικές υποθέσεις με μέτριο αριθμό γραμμών πληρωμής και λειτουργιών.
Ωστόσο, καθώς ο χρόνος προχωρούσε και η τεχνολογία βελτιωνόταν, το περιβάλλον άλλαξε και οι κουλοχέρηδες Microgaming έγιναν πιο περίπλοκοι και οπτικά ελκυστικοί.
Όταν το "Thunderstruck" κυκλοφόρησε από τη Microgaming online το 2004, ήταν ένας από τους πρώτους κουλοχέρηδες βίντεο που περιλάμβανε πέντε τροχούς. Αυτός ο διαδικτυακός κουλοχέρης αύξησε το επίπεδο με τα ανώτερα γραφικά του, τις συναρπαστικές επιπλέον δυνατότητες και γενναιόδωρες δωρεάν περιστροφές. Η λειτουργία "243 τρόποι για να κερδίσετε", που εισήχθη σε παιχνίδια όπως το "Burning Desire", είναι ένα άλλο παράδειγμα σχεδίασης αιχμής. Έχει αποδειχθεί ότι αυξάνει την αφοσίωση των παικτών δίνοντάς τους περισσότερες ευκαιρίες να κερδίσουν.
Το 2004, με την κυκλοφορία του "Tomb Raider", η εταιρεία έκανε άλλο ένα τεράστιο βήμα προς τα εμπρός, παρουσιάζοντας αυτόν τον εξαιρετικό κουλοχέρη. Επώνυμα φρουτάκια, όπως το "Game of Thrones" και το "Jurassic Park", άρχισαν να εμφανίζονται αυτή τη στιγμή, παρέχοντας στους παίκτες διαδραστικές εμπειρίες βασισμένες σε δημοφιλή franchise.